Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

*Πλεκτομάνια Part 1*

Πολύ καλησπέρα στην όμορφη τη γειτονειά μας!!!!
Κυριακή γιορτή και σχόλη που λένε αλλά εμείς δεν καθόμαστε στα αυγά μας....όλο και κάτι κάνουμε...σωστά???Ετσι δημιουργείτε κορίτσια γιατί χανόμαστε....!!!!
Σήμερα θα σας δείξω μιας και το προστάζει ο καιρός χειμωνιάτικα κοσμήματα με νήμα σε διάφορα χρώματα και σχέδια...τελευταία ανακάλυψα μια παλιά τεχνική από την επόχη της γιαγιάς μου το πλέξιμο με καρουλάκι και το αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε κι εσείς.....









και για τη συνέχεια έχουμε σκουλαρίκια





To be continue.........

7 σχόλια:

Onirokosmos είπε...

Μου αρέσουν τα κοσμηματάκια σου και η τεχνική τους. Είναι δαφορετικά από πολλά άλλα και αυτό τους προσδίδει ιδιαίτερο στυλ και...προσωπικότητα!!!!

Magdalene είπε...

Σε καλοσορίζω στο σπιτάκι μου!!!Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα λόγια σου να σαι πάντα καλά και να μας ταξιδεύεις έτσι όμορφα με τα όνειρά σου!!!
Επισκέπτικα το blogaki σου είναι ονειρικό όπως και το όνομά του :)

KaPaworld είπε...

Φοβερές ιδέες πολύ δημιουργική δουλειά...Μπραβο!

Sophie είπε...

Πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου Μάγδα μου και πλεγμένα με πρωτότυπο τρόπο!!!!Μου αρέσουν πολύ τα κολιέ με τα λουλούδια τα βρίσκω εξαιρετικά!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!

Unknown είπε...

Πολύ όμορφα όλα και ιδιαίτερα!!

Magdalene είπε...

Ευχαριστώ πολύ πολύ όλες σας κορίτσια!!!Να στε πάντα καλά!!!

Φιλάκια πολλά!!!!

Marie είπε...

Συγχαρητήρια!!! Το ένα ομορφότερο απ'το άλλο!!! Φιλάκια πολλά!