Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

*Δωράκια*

Καλημέρα και κΚαλή εβδομάδα να έχουμε!!!
Αν και άργησα να κάνω αυτή την ανάρτηση ήρθε η σειρά μου λοιπόν να σας παρουσιάσω τα δωράκια που έλαβα από την Ιωάννα μέσω του διαγωνισμού του Greecycle.
Είναι τρία πανέμορφα κοσμήματα......
Ένα υπέροχο βραχιολάκι με σημί και και γαλαζοπράσινες χαντρούλες!!!

Ένα ζευγάρι κοκκάλινοι κρίκοι!!!
Και ένα φανταστικό ζευγάρι καλοκαιρινοί κρίκοι!!!

Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα δωράκια σου..τα έχω λατρέψει είναι όλα υπέροχα!!!!!

11 σχόλια:

el.mar είπε...

Με γειά σου κουκλίτσα!Φιλιά!!!!

love2love είπε...

να εισαι καλα να τα χαρεις και μακαρι τωρα στον αλλον διαγωνισμο μου να κερδισεις και αλλα

Chryssa είπε...

Είναι όλα μοναδικά!!! Μεγειά!!
xo

Unknown είπε...

Πολύ όμορφα όλα!!!

Magdalene είπε...

Ευχαριστώ πολύ κοριτσια μου!!!
Ιωάννα μου περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα!!!

Φιλάκια!!!!!!!!!

Jolly είπε...

Καλιφόρετα γλυκιά μου!!!Φιλιά!!

Magdalene είπε...

Ευχαριστώ Ολυμπία μου!!!! Φιλάκια!!!!

love2love είπε...

σε περιμενω στον διαγωνισμο μου

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Πολύ όμορφα!!
Καλόφόρετα!!

drosostalitsa είπε...

Πολύ όμορφα τα δωράκια!!!

Καλό μήνα γλυκιά μου *

Magdalene είπε...

Δροσοσταλιτσα μου σ'ευχαριστώ πολύ!!Καλο μήνα και σε σένα!!

Φιλακια!!!!